středa 20. června 2018

Zadání na červen 2018

Začala jsem s blogem trochu později, a proto téma na měsíc červen bude zkráceno. Do 1.7.2018 můžete zasílat fotografie na Facebook na téma

ŽIVOT NA ROSTLINÁCH


  • Zkuste zachytit cokoliv, co živého najdete na rostlinách. Může to být včela, motýlek, brouček, beruška atd. S největší pravděpodobností využijete makro. 
  • Své fotografie dávejte na facebookovou skupinu s hashtagem  #červen2018
  • Pokud nechcete mít nic společného s facebookem, posílejte mi foto na email: misa660@seznam.cz  - dejte mi vědět, zda můžu vaši fotografii vložit na fb, aby ostatní mohli hlasovat
  • Nejlepší fotografie se poté vyskytnou zde na blogu - osobně se vám ozvu, zda s tím budete souhlasit a zda chcete do fotky vodoznak


Mé fotografie k tématu:





6 komentářů:

  1. Krásné, moc zajímavý nápad na výzvu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký nápad. Jestli se mi podaří něco vyfotit, tak se ráda zapojím. :)

    ATUNAI

    OdpovědětVymazat
  3. Makro fotky květin mám ráda, ještě bych možná mohla stihnout se zapojit. Jsem ráda, že jsme objevila tenhle blog! :)

    OdpovědětVymazat